بچه مسجدی ها آغاز دهه کرامت را جشن گرفتند 

بچه مسجدی ها آغاز دهه کرامت را جشن گرفتند 

تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۳۹۹
خدیجه دیناری گفت: هم زمان با آغاز دهه کرامت و به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س)، بچه های مسجدی کانون جشن های خانگی برگزار کردند.

«خدیجه دیناری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: هم زمان با آغاز دهه کرامت و به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س)، بچه های مسجدی کانون جشن های خانگی برگزار کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین روستای چاه عید قلعه گنج افزود: در راستای اجرای ویژه برنامه جشن های خانگی، از اعضای کانون خواستیم که برای دختران خود جشن برگزار کرده و به همین منظور فضای خانه را متناسب با میلادحضرت معصومه (س) و روز دختر تزئین کرده و تصاویر آن را از طریق گروه مجازی کانون در واتس آپ، برای ما ارسال کنند.

وی ابراز کرد: یکی از برنامه های این جشن اهدا کتاب در خصوص زندگی حضرت معصومه (س) به دختران عضو کانون بود که در اختیار خانواده های آنها قرار داده شد.

دیناری بیان کرد: هدف ما از اهدای این کتب، آشنایی کودکان با ویژگی های اخلاقی و سبک زندگی این بانوی کریمه بود تا از سنین کودکی حضرت معصومه (س) را به عنوان الگوی زندگی خود قرار دهند.

مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین روستای چاه عید قلعه گنج اظهار کرد: علاوه بر این، در جشن های خانگی دهه کرامت از والدین خواستیم که قصه هایی از زندگی حضرت معصومه (س) برای دختران خود تعریف کنند.

وی عنوان کرد: از سایر برنامه های کانون در راستای بزرگداشت دهه کرامت، فضا سازی مسجد و محله متناسب با دهه کرامت و همچنین پخش صلوات خاصه امام رضا علیه السلام از گلدسته های مسجد می باشد.

 

دیناری در خاتمه عنوان کرد: خیلی دوست داشتیم مانند سال های گذشته جشن های باشکوهی را در دهه کرامت برگزار کنیم اما متاسفانه با وجود کرونا این امر امکان پذیر نیست بنابراین در تداوم طرح ملی راهکار جشن های خانگی برگزار کردیم.

پایان پیام/ 586